PUBLIC RELATIONS

PUBLIC RELATIONS
JAK DÁT VĚDĚT, ŽE JSTE

19/4/2020 I 11:00 - odloženo na neurčito
KONFERENČNÍ SÁL MĚSTSKÉHO FOTBALOVÉHO STADIÓNU V KARVINÉ


CO VÁS ČEKÁ a CO SE DOZVÍTE?

  • Význam pojmu Public relations.
  • Nástroje komunikace.
  • PR - zaměstnanci.
  • PR - sportovci, členové klubu.
  • PR - fanoušci, rodiče.
  • PR - Partneři klubu.
  • Jak cílit komunikaci.
  • Komunikační kanály - média.
  • Rozdíl mezi PR a reklamou.
  • Sponzoring.
  • Barterové spolupráce.

Seminář svým obsahem poukazuje na nejčastější chyby komunikace s veřejností a uvádí, jak postupovat v kontaktu s novináři a fanoušky. Absolvent se dozvídá, jaký význam má Public relations pro sportovní organizaci a jak lze efektivně pracovat na co možná nejlepším mediálním obrazu a vystupováním před svými příznivci. Posluchači jsou také seznámení s pojmem reklama a významem PR pro klubový marketing.