PUBLIC RELATIONS
PUBLIC RELATIONS
JAK DÁT VĚDĚT, ŽE JSTE
19/4/2020 I 11:00 - odloženo na neurčito
KONFERENČNÍ SÁL MĚSTSKÉHO FOTBALOVÉHO STADIÓNU V KARVINÉ
CO VÁS ČEKÁ a CO SE DOZVÍTE?
- Význam pojmu Public relations.
- Nástroje komunikace.
- PR - zaměstnanci.
- PR - sportovci, členové klubu.
- PR - fanoušci, rodiče.
- PR - Partneři klubu.
- Jak cílit komunikaci.
- Komunikační kanály - média.
- Rozdíl mezi PR a reklamou.
- Sponzoring.
- Barterové spolupráce.
Seminář svým obsahem poukazuje na nejčastější chyby komunikace s veřejností a uvádí, jak postupovat v kontaktu s novináři a fanoušky. Absolvent se dozvídá, jaký význam má Public relations pro sportovní organizaci a jak lze efektivně pracovat na co možná nejlepším mediálním obrazu a vystupováním před svými příznivci. Posluchači jsou také seznámení s pojmem reklama a významem PR pro klubový marketing.